السبت، ٢٨ يونيو ٢٠٠٨

الّلى بعده

واقفين طابور طويل
الواحد زهق
اللى بعده
كل واحد يخش ويطلع فيه ايه
احنا واقفين كدة ليه
اللى بعده
الواحد يتخانق زى طابور العيش علشان الأول ولا يرجع زى اسماعيل ياسين فى البحرية
يا بنى يلى قدامى فيه ايه
امم مم مم مم
صمت بليغ
طيب يلى ورايا فيه ايه ......................اللى بعده
طيب نسأل واحد خارج
يا أخ فيه ايه
بص مم شش عع لل فف
محدش عايز يتكلم
اللى بعده
الواحد عرقه بقى مرقه
ايه دة اللى قدامى بيكتك من السقعة واللى ورايا كأنه بيتشمس
اللى بعده
انا فين بالظبط
انا بحلم طيب اقرص نفسى
يا جمااااااااااااااعة احناااااااااااااااااااااا فين
سكون
اللى بعده
ايه دة مين اللى خارج دة وبيجروه لا دول بيسحلوه
ايه اللى طلعنى من الطابور وخلانى امشى وراهم
يا خبر انا ما شفتش حد بيتعمل فيه كدة قبل كدة
يا ايه العذاب دة كله
يا خبر دة مش هو ............. اه ده هو مش كان ...... اه كان
مين دة كمان اه دة .............. يا خبر
ياعم ارجع الطابور لا يروح دورى
اللى بعده
دورى محجوز
هنا محدش بياخد دور حد
اه عرفت انا فين
انا ح اتفرج على اللى سرق وعذب وذبح
مهما كانت ذنوبى فهى مش ادهم
هنا كلنا زى بعض
لا مش زى بعض
ولا يظلم ربك احدا

مراسلكم ميت شهيد الأستبداد من يوم القيامة
اللى بعده

هناك تعليق واحد:

Unknown يقول...

هههههههههه خرافة ..