الاثنين، ٢١ مايو ٢٠٠٧

صباح الخير ياجارى.......أنا مش فى حالى

أنا موظف كبير فى الجمارك............مرتبى على قدى

لكن بضربة حظ

وقعت فى أيدى مصلحة خلصتها لواحد وكان الرد شنطة مقفولة فيها 100 ألف جنيه أدهانى وهو بيقولى النبى قبل الهدية..............يبقى بالذمة أكسف الراجل..........ده النبى قبل الهدية

جريت أشتريت الشقة فى عمارة الأحلام حيث يسكن أغنى أغنياء بلدى ووجاورت الأكابر

ويايحسن ماجاورت

مثل شعبى جميل

بيقول صباح الخير ياجارى أنت فى حالك وانا فى حالى بعداً عن المشاكل ووجع القلب لما يجلبه الأختلاط مع الجيران من مشاكل

وأكد هذا المثل السكن فى الأبراج حيث نسكن فى برج به 50 شقة

لا أعرف الكثير من السكان وحتى من أعرفهم لا يوجد بيننا سوى صباح الخير ياجارى..........................

لكن أكتشفت فى نفسى مصيبة..........

انا مش سايب حد فى حاله متابع كل شخص منهم بعين فاحصة

لا

محدش يفهمنى غلط

أنا لا اتلصص على جيرانى ولا أتبع خطواتهم

أنا ساكن فى عمارة عجيبة غريبة جيرانها ناس مختلفة الأشكال والألوان فيه منهم اللى ح اكتب عنه وأكيد فيه أكتر ماينفعش اتكلم عنه...........لأنهم ببساطة فى حالهم قوى

تعالوا نشوف جيرانى الأعزاء مع بعض.............................

ليست هناك تعليقات: